2 juni

Nu har dom börjat ta ner några av hästarna till sommarbetet, så nu har vi inte många hästar kvar i stallet på skolan. Idag var en helt meningslös dag att åka till skolan, de ända jag gjorde var att plocka bort lite bocker i skåpet. Sen var det bara att åka hem igen. Jag har ingen mer skola föräns nästa vecka då vi ska städa hela stallet.

Hemma har jag fått ränsat lite i mina lådor under sängen och i mina tidskrifts sammlare. Så skönt att man kan få plats med lite mer saker.
Tanken var också att åka hem till Rasmus, men jag är så jävla trött och har ont i magen. Så jag åker ut till honom i morgon ist.

I kväll blir de lugnt, kanske ska kolla lite film eller fixa med lite bilder.
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback