13 juli

Faan va det smällde och dundrade igår kväll och i natt :'/ Jag som är rädd för skiten också, vaknade vid halv 4, 4 nån gång i natt och trodde att jag hade vaknat upp i tredje världskriget. Jävlar va de small och det var inte bara 5 gånger utan typ 20 gånger under typ två timmar. Men sen när allt var över så somnade jag om igen.

Igår tog jag mitt första dopp i havet för detta året. Skönt var de! runt 20° i vattnet
Jag och Rasmus tog en sväng till kvistervik för att bada på eftermiddan, eftersom de var så jävla varmt.

Idag har vi inte gjort allt för mycket med tanke på att vi båda sov skit dåligt i natt, jag åkte hem med kvart i 6 båten och har ätit midda med familjen första gången sen i fredas ;p
Imon ska jag förhoppnings vis tvätta lite rid saker som just nu ligger i källaren och väntar på att bli rena.

Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback