Alla hjärtans dag

Nu är jag i Ö-vik hos pojkvän. Har haft en jätte härlig och mysig dag, först kom Rasmus in med frukost och kaffe på sängen sen fick jag en choklad ask, med cholkad hjärtan i. <3 Mitt på dan gick vi en liten promenard så jag fick se mig om kring runt skolan när det var ljust ute. För jag kom hit igår kl kvart i 7 ungefär.
Resan hit igår gick bra, lång bara. Den tog ca 10 timmar.
Göteborg -> Stockholm. Stockholm -> Sundsvall. Sundsvall  -> Örnskuldsvik
Att åka x2000 baklänges var inte de bästa för min åksjuka. Blää! Som tur satt jag bara baklänges från gbg till sthlm. Hoppas att jag får bättre plastser hem bara.

Kommer lägga ut alla foton som jag tar här när jag kommer hem.
Läggs ut på Beccafoto.blogg.se

Jag saknar faktis min bus häst, Kamery. Men jag tror att han har de bra hemma i uddevalla nu. Ska bli skönt att rida igen när jag kommer hem.

Imon är Rasmus i skolan, så jag ska passa på att vila och plugga företags ekonomi.

Men nu ska jag vara lite social med pojkvän. Så jag lär ju skriva mer imon, nu när jag har lov och tid. ;P

Puss :*


Rasmus bild från i hösts över utsikten




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback