4 april

Fest igår först hos Jerri sen på krogen.
Hos Jerri var de lyckat, vi blev 20-25 pers, grillade och drack. Sen vid 1 åkte vi in till Rockbaren vilket blev mer misslyckat för att Ofelia är portad i tre månader :/ Så vi beslöt om att dra vidare me men allt stängde 2 igår :@ Helvetes jävla skit. och dom krogarna som hade uppet längre var det typ åldersgräns på 20- 27 år vilket jag inte kommer in på. Så vi hämtade all dricka hos jerri och skulle åkt hem till ofelia och festa vidare men jag hade så jävla ont i mina knän och var skit trött, så då tog jag och rasmus taxi hem till mig - för att alla bussar redan hade slutat gå för natten. hmm. dyr resa hem till mig från jerri. :/
Idag tar vi det bara lugnt. Morfar och hans flickvän kommer hit på middag om 10 minuter (16.00)
Och just nu sover Rasmus :P får ta och väcka han snart. Ikväll drar vi ut till asperö och sover över där.
Skriver lite mer senare .. KANSKE.

Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback