Jag lever!

Tro det eller ej.
Har haft full upp och har legat sjuk nu i början av Januari. Trodde jag skulle hinna blogga mer än vad det blev tyvärr.
 
Men nu är jag tillbaka igen.
 
På söndag (27/1) är Diesel 4 månader vilket betyder att vi får börja ställa honom, men vi har sagt att vi ska vänta med det lite. Den 6/1 började valpkursen och vi har varit där nu 3 gånger reden, och vi har fått jätte bra tips och trix hur vi ska göra osv.. Diesel sköter sig jätte bra btw. Och nu har han kommit över 20 kg ... redan, han är fortfarande störst av hans syskon vi har träffat på kursen.
 
Själv söker jag en massa jobb och hoppas på att få jobba så mycket som möjligt 2013. Jag och A har sagt att vi båda ska jobba i sommar så mycket vi kan och så får vi se hur det blir nästa år med semester.
 
 
 
Hoppas på att ni har haft en bra nyår och jul!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback