Vecka 38 (37+1)

 
Nu börjar de bli tungt och lite jobbigt. Magen känns för liten och trång för min lilla bebis. Men nu är det inte långt kvar, jag hoppas att den håller sig inne i magen till den 27-29 augusti iaf. Och nu är min känsla att de kan bli vad som när de kommer till kön. Har ingen aning faktiskt. Nu de senaste har hjärtljuden snittat på 150 slag/minut och mitt sf mått ligger på 33/34 cm. Bebis huvud har varit fixerad i minst 2 veckor nu (har jag för mig). :) bb väskan är packad både för mig och bebis. Denna veckan ska jag köpa två saker till innan jag ger mig shopping förbud av barnkläder och saker. För att jag vill handla mer sen när jag vet vad det blir för något.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback