Sjunde mars tvåtusentolv

Tja tja bloggen! (som många storbloggare säger) ;P

Igår blev det inget bloggande för att jag kom hem vid 22.00/22.30, frös som bara den och satte  på en film så jag skulle bli trött.
Det blev en liten mini shopping igår på Åhlens city i nordstan. En av mina favorit butiker, som har blivit ännu mer favorit då dom har fått in the body shops produkter. Me like a lot!
Så nu kan jag köpa de mesta inom hudvård och make up på samma ställe.

Ja, vad fick jag med mig hem kanske ni undrar?
En ny dag kräm som jag tänkte prova från TBS, den kommer ifrån deras Seaweed serie. Och är för personer med bland hy. Sen fick jag även med mig en test på Nutriganics™ Smoothing Mask . Då jag ville ha en ansiktis mask som inte bara rengör utan även åter fuktar. För det gör inte deras Blue corn 3-in-1 mask.
Sen köpte jag även dry shampoo från Batiste och make up pads.
Jag gick även runt och kolla på lite smink, men jag har smink förbud denna månaden för att jag måste lägga pengar på kläder och skor (som jag redan har köpt ett par).
Det var inte lätt att bli frestad när man gick förbi MAC och Make up store, mina favorit märken.
Kikade på Maybelline’s FIT me produkter som många har bloggat om och som jag vill testa senare.
Men nu måste jag plugga historia b och webbdesign ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback