tolfte mars tvåtusentolv

God morgon/ god dag alla blogg läsare! :D
Idag är det måndag och jag är "ledig" som vanligt, MEN som vanligt har jag alltid något att plugga på/till. (Eller som pappa säger; Du är alltid ledig ju)
Dagens planer är att jag ska fixa mig snart och åka in till stan för att träffa en tjej som säljer ett par skor, som jag ska prova. Mohaha! Köper jag dom så kommer ni få se vad det är för några skor ;D

Tänkte även att jag skulle börja gymma dag efter 2 veckor och 4 dagar. Var ju sjuk i influensa i en och en halv vecka och så ville jag inte börja för tidigt så jag inte blir sjuk igen.
Sportlife i Frölunda har ju fått bättre uppetider så jag passar på att ta ett kvälls pass idag ist för ett förmiddags pass.

Sen vill jag säga GRATTIS till min snygga vän Linnéa som fyller 21 idag :D ♥
Jag tror jag har kännt henne nu i 13 (!) år nu. Galet länge iaf!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback