Träning 18/6 2012

Var lite stålt över mig själv igår att jag gick till gymmet igår, sov inte speciellt bra natten innan.
För att motivera mig själv lite mer så kommer jag skriva ner min träning här på bloggen, som en träningsdagbok.

25 minuter crosstrainer (uppvärming)
10 minuter stretching
12*4 situps med pilates
12*3 benlyft
15*4 svankrygg (En övning jag har fått från min förra sjukgymnast)
12*4 innerlår
12*4 ytterlår
3* 30 sekunder plankan
2*30 sekunder plankan fast på sidan (tränar höfter och magmuskler på sidorna)
20 minuter crosstrainer ( för att värma upp hela kroppen så det blir lättare att stretcha efter)
ca 15-20 minuter stretching alla muskler som har fått jobba. ( i detta fallet, mage, lår, vader, rygg och rumpa)

Hur var träningen?
Lite trött i början och de känns att jag inte har varit på gymmet sen den 30 maj(!) Men efter uppvärmningen piggnade jag till och de känndes bra, När jag tränade inner och yttre lår så hade jag tyngre vikter än innan.

Nästa träningspass?
Onsdag 20/6 2012, då blir det armar, rumpa och vader.


Ni får gärna komentera, ge tips och förslag på övningar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback