Behöver er hjälp!

Jag behöver nya hörlurar till min mp3 och jag kan inte ha in-ear.
Just nu har jag ju Koss porta pro men dom går SÖNDER hela tiden. Vilka ska man välja som är bra att ha på gymmet också? Dom får inte vara för stora på. HJÄLP!
 
 


kommentaren men jag kan åtminstone försöka... Min dröm har alltid varit att bli en skådis och äga ett klädmärke som är större än HM (som är väldigt stort) men man måste ju ta små steg i taget just därför vill jag att min blogg ska bli stor, väldigt stor! Så kolla gärna in mina kategorier "jag syr" och "åsikter&tankar" det är utav de jag vill bli känd med på bloggen. Vem vet du kanske gillar min blogg? :) 
Annars planer för sommaren? :) 

Kommentera det på min blogg annars får jag ju aldrig ett svar! :P (allt det där med den nya blogg.se designen och så :) )

2012-06-25 | 21:32:54

fint verkligen, ha en bra dag ❤

2012-06-25 | 22:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback