Dålig uppdatering, är sjuk :/

Vet att jag har varit skit dålig på att uppdatera men jag är sjuk och igår fick jag åka akut till tandläkaren för en av mina visdomständer som jag ska ta bort i höst värker och värker. Höger käke är svullen och tandköttet runt om den tanden är jätte svullen, så man ser knappt tanden.
Detta var tandläkarens reation: "Oj då!"
Så nu går jag på pencilin i en vecka.
 
Mamma har varit jätte snäll och köpt massa nya kläder till mig .. FÄRG GLADA KLÄDER, förutom en lång klänning som är svart ;)
Tänkte jag skulle visa er dom sen! Eftersom att jag ändå måste skriva upp och kolla igenom vad jag behöver i klädväg.
 
 
Denna klänningen från Lindex fick jag =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback