Mitt 2011

Januari
Hade varit tillsammans med R i 1 ½ år.
Pluggade massa körkorts teori och övningskörde med pappa som bara den.
De gick rätt bra i skolan, bestämmde mig för att ta skolan lite mer på allvar eftersom att jag skulle ta studenten några månader senare.
Jag beställde och fick hem min 120 palett :D
Februari
Jag klarade körkortet 1 Februari.
Kämpade på med skolan.
Var på Göteborgs horse show med skolan och med pappa.
Mars
Var ute och fotade en del.
Började planera mitt projekt arbete i skolan - skulle åka runt och fota på tävlingar.
Bråkade en del med skolan ang ridning.
Jan Svanlund dog, han var komentator på svt. komenterade hästhoppningar på svt tillsammans med Lotta Björe
April
Pluggade som bara den.
Åkte till syster i Mullsjö
Köpte min Canon eos 1D mark II
Åkte runt och fotade på tävlingar
Maj
Fyllde 20 år
Var med i 1 maj tåget som fotograf
Planerade studenten
Juni
Tog studenten!
Åkte till Tyskland
Sökte en massa jobb
Träffade en massa nya människor
Blev singel
Juli
Mådde inte så bra
åkte runt i Göteborg och fotade
Var med Morfar och hans flickvän i Orsa
Augusti
Var i Orsa en andra gång med familjen
Var på Borås djurpark och fotade
Började på komvux
September
Firade en kompis som fyllde 20, täffa nytt folk
Bestämmde mig för att starta ett nytt liv.
Stor shoppade på MAC
Roffe tog EM guld
Oktober
Började töja ut i ena örat
Färgade håret i en ny färg - mahogny
Sökte nya kurser till komvux
November
Kämpade på med skolan, speciellt matten.
Fotade fina nattbilder för första gången med lååång slutartid.
December
En fd skolkamrat gick bort tragiskt
Jag klarade skolan.
Vann biljetter till Göteborgs horse show 2012
Började gymma .. igen
firade en lugn jul
Åkte till syster den 27 dec och firade en jätte rolig nyår!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback