Recension Hemp Hand Protector

Ny kategori, recensioner!
Tänkte börja recensera produkter jag köper inom make up och hudvård.
Först ut blir Hemp Hand Protector från the body shop. En handkräm med hampfröolja och bivax som ska vara bra för torra, spruckna vinter händer.
Ni kan läsa mer här: http://www.thebodyshop.se/web/kroppochbad/hemp/Hemp_Hand_Protector_30_ml-711.aspx
Min åsikt: För det första luktar den jätte äckligt, men den är behaglig att ha på händerna då den inte kladdar speciellt mycket. Tyvärr funkade den inte för mina torra vinter händer.
Jag har jätte problem på vintrarna med torrsprickor på knogarna och vid naglarna. Det spelar ingen roll hur mycket jag smörjer mig.
Betyg: 1/5
Den får bara 1/5 då den luktade så jävla illa. Hade inte stanken varit så för jävlig hade den kunnat få en tvåa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback