En trött tjej.

Sovit ca 4- 5 timmar i natt och har pluggat matte i ca 3 timmar idag i skolan.
Jag var inte den ända som var AP trött, min söta matte vän sofia hade jobbat igår på dan och sen natten på de. Hon hade varit vaken i 29 timmar innan hon gick hem. Stackarn!
Nu är jag hemma och har vilat en timme och druckit lite kaffe, tänkte jag skulle gå till gymmet om en halv timme.
Idag känner jag värkligen inte för att gå dit. TRÖTT!
Men ska mina fuckade knän bli bra nån gång så "måste" jag. Och jag erkänner, det är inte alltid kul att gå till gymmet men det brukar bli bättre när jag väl börjar värma upp. ;)
Måste bara säga att jag älskar dagens göteborgs väder!
strålande sol och plus grader, MEN! det är svin halt ute och jag rammla i morse när jag skulle gå till bussen.
Det var plus grader igår med och sen frös det till i natt. inte bra!
Om en vecka får jag CSN bidrag och så kommer syster hem till mig! längtar som bara den.
Måste köpa nya skor. Är det nån som vet vart man kan köpa converse i läder billigare?
Just nu har jag hittat dom jag vill ha för 1100 kr på http://www.junkyard.se/ . Det är lite mycket pengar för ett par skor.
Men nu ska jag ta in Mia i buren och gå till gymmet..
Vi hörs senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback