15 feb

Igår var det som sagt alla hjärtans dag, som många andra har bloggat om.
Men eftersom att jag inte gjorde något speciellt så känndes det ju bara fel att skriva massa tråk saker.
Jag blev inte utan en blomma iaf.. Före gående år har jag ju haft en pojkvän som kunnat köpa blommor och choklad till mig, men igår fick jag en mini orkide i en hjärtformad vas av mamma och pappa. ♥
Snart ska jag gå till gymmet och svättas lite ;)
Men jag ska vänta lite extra innan jag går för att jag fick håll i fredags. Vilket är jätte störande när man ska värma upp på crosstrainer i 20-25 minuter.
Imon är jag ledig då engelska lektionen är inställd. Så imon blir det att gymma och plugga historia.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback