Fullt ös innan jul

Okej, de var inte igår jag skrev, men de har varit fullt upp denna veckan.
Jobbat, varit på Miroi (jobbcoachen), hämtat en frys för all hundmat, hälsat på vänner, handlat osv ..
 
Ja, Diesel är nu 9 1/2 vecka gammal, han har växt en del på höjden mest och fått lite midja. Vi har börjat öva på "sitt", "ligg" och "tassen" (Han sitter ner och ger oss ena tassen). Sitt och ligg kan han nu utan problem.
Han har fått åka med i våran nya bil lite grann för att han ska vänja sig, vilket han är duktig på, han kan verkligen slappna av i bilen och tycker de är spännande.
 
Idag har jag även fått upp alla julgardiner i lägenheten och imon hoppas jag på att få torkat av alla golv.
Det är så mycket man ska hinna med nu. Har inte hunnit med julklapparna än men de kommer jag ta lite senare.
 
Men nu ska jag ut med Diesel och sen sova. Puss ♥
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback