Semestern är över

Nu är man hemma igen och semestern är över för denna gången dax att få tillbaka sina rutiner och börja söka jobb på allvar!
Idag blev det operation, min vänstra visdomstand är nu borta på under käken, så nu är det bara den högra kvar som ska bort om några veckor eftersom att jag har bara massa problem med dom.
Nästa vecka ska jag ta bort stygnen och hoppas att de läker på bra.
 
Så här ser min vecka ut v 33.
Måndag - redan varit
Tisdag - idag
Onsdag - söka jobb
Torsdag - söka jobb, ev träna
Fredag - läkar tid, söka jobb och hänga med A
Lördag - Vara med A och vi är bjudna på middag
Söndag - Träna
 
Jag kommer skriva om min underbara Turkiet resa i ett annat inlägg, kommer även visa dom få (!) bilder jag tog.
Ja det blev inte många bilder på grund av att vi hade runt 50-55°c och de tyckte inte min kamera om märkte jag.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback