Fredag

Puuh! full rulle idag kan man säga.
Börja med att jag försov mig i en timme, men jag hann ändå till mötet på arbetsförmedlingen..
Efter de satt jag och sökte lite jobb, fick besök av Andreas syster och hennes två barn, sen åkte vi och storhandla mat med mor och far, hem och plocka upp all mat och laga mat. Ja och ligga och mysa i soffan blev det inte mycket av i kväll när äns pojkvän slocknar efter knappt en halv timme.. Jaja, han var trött och ska jobba hela helgen.
Imon ska vi troligt vis flytta över resten av mina saker hem hit till våran lägenhet. Och jag hoppas jag får lite tid att städa av lite i sovrummet och vardags rummet. ;)
 
 
Förra helgen blev det bubbel mys med älsklingen ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback