Deutschland im Mai

Då blir det en lång weekend i Tyskland i maj, som vanligt ;)
Fast denna gången blir det bara jag, mamma och pappa, min bror ville inte hänga med denna gången.
Fattar inte varför. haha!
Min inköps lista i Lübeck - kommer fyllas på ;D
♦ Solglasögon
♦ Kläder
♦ Väskor
♦ Produkter från The body shop (brukar vara mycket billigare i Tyskland än i Sverige)
♦ Christina aguilera perfym
♦ Tänkte jag skulle testa smink från andra märken som vi inte har i Sverige. (kollade på de förra året men det blev inget då)




Nån som vet en annan bra perfym som inte är för stark i doften? let me know then!


Så fin sminkning du, avundas dig som faktiskt tar tag i det och är så jäkla duktig också.

Men! Tänkte på parfymer, Elisabeth Arden har ju hela sin Tea-kollektion och CLEAN har friska och "nyduschade" dofter. Kolla in vet ja, eleven.se lär ju ha om inte annat.



<3

2012-04-10 | 10:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback