5 maj

Idag fick vi jobba hemifrån i skolan. Så jävla gött!
För då kan man sitta ner i lugn och ro själv.
Men innan jag sätter mig ner med skolarbetet på allvar så ska jag in till stan en sväng och lämna mina betyg från Ester hos studievägledaren/komvux och byta ett läppstift på make up stor. Trodde jag hade tagit "vamp" men råkade ta fel och fick med mig "devil" hem ist.
Men jag kommer att visa er vad jag köpte med morfar i tisdags. LOVAR!
Min födelsedag var jätte bra :D
Var som sagt först och shoppa med morfar efter shoppingen så fikade vi på Espresso house.
Vid halv två tog vi bussen hem. Fick någrra timmar på mig hemma en stund för att svara på mail och tacka för alla gratulationer. På kvällen gick hela familjen och Rasmus på restaurang Götas i majorna - som är familjen stammis restaurang. Så fort mamma och pappa kom så beställde mamma in champagne. :D
Efter en tre rätters middag så blev jag bjuden på drinkar av restaurangen.
Så man kan säga att jag hade en jätte bra födelsedag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback