Projektarbete

En trött Becca sitter i skolan och har håltimme.
Igår var jag helt död när jag kom hem ifrån skolan och var tvungen att plugga inför provet som vi har imon.
Nu är det iaf klart vad jag ska göra som project arbete. Det blir att åka på lokala och regionala hopp/dressyr (häst och ponny) tävlingar runt Göteborg och fota. :D
Eftersom jag är tvungen att ha nått med hästar och ville ha nått med foto så blev det detta.
Det var en stor jävla lättnad att få detta arbetet godkännt i tisdags.

Så är det nån av er som ska på nån hopp eller dressyr tävling runt gbg så säg till!
[email protected] är min mail.

Det var min kära mentor som väkte denna idéen på ghs, då hon sa att det inte fanns fotografer på små tävlingar (lokala och regionala) Utan det är först när man tävlar på nationella och elit som det finns fotografer.
Detta ska bli skit kul då jag vill utveckla mina ridsports foton.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback