11 mars

Nu börjar jag tillfriskna efter 40° feber och inflensa.
De ända kassa just är att all mat smakar skit i munnen, TILL OCH MED BEN'N JERRYS. :(
Under denna veckan jag har varit sjuk har det inte hänt mycket. jag har typ sovit 20 timmar av 24.
Dom dagarna jag orkade vara vaken ca 10 timmar kollade jag på film. De blev några stycken .. xD
Twilight, new moon, eclipse, män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden, luftslottet som sprängdes. mf.
Imon ska jag till mormors grav. De skulle jag redan ha varit förra veckan med då blev man ju sjuk.
Men det känns ändå skönt att ha varit sjuk nu ordentligt för jag orkar inte gå runt halv sjuk hela tiden.
Nu hoppas jag på att våren kommer igång, för jag vill ut och fota och bli klar med mitt lilla fotoproject som jag har. Ett project som har tagigt mig 3 år tack vara dumma årstider.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback