Fullt upp

Idag har jag varit i stan och shoppat lite. Eller först åkte jag och fixade tack kort från studenten som jag ska åka och hämta imon. Så snart kommer alla som var med på min student att få ett litet fint kort av mig. ^^
Efter de åkte jag in till stan och kollade på lite kläder. Det blev en tjocktröja och en klänning/tunika vad man nu ska kalla den och detta köpte jag på Carlings.
Sen gick jag runt och skulle leta efter en bikini, men eftersom att det är REA nu så är det äckligt mycket folk i stan och det är häktiskt inne i butikerna. Så efter 1 - 1 ½ timma la jag ner letandet och gick till panduro ist för att få lite insperation till mitt kommande projekt hemma. Jag säger inte vad jag köpte där utan ni får se när allt är klart ist. ;D
När jag var inne på Panduro ringde jag mamma och ba henne ta en fika med mig så man kunde släppa stressen inne i stan en stund.
Så när vi kom hem vid halv 7 så har jag hunnit och söka ett jobb och göra lite andra ärenden på datorn.
Imon ska jag.
  • Hämta fotorna
  • Beställa mer foton och förstoringar
  • Fixa Sessans och Mias burar
  • Ringa skolan ang min jacka
  • Gå ut med Sessan om vädret tillåter
Men nu ska jag nana så jag orkar med allt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback