8 januari

Nu är jag hemma igen, efter att har besökt farbror och hans familj.
Idag har jag städat och fixat mitt rum. Sen har det inte blivit mycket mer för att jag är så jävla trött. har sovit AS dåligt hela veckan. (Y) och på måndag börjar skolan igen, suck! Men nu är det bara en termin kvar sen är denna resan över.

Nå vad har jag tänkt att göra efter studenten?
Jo det blir att börja på komvux och fixa gymnasie slutbetyg - så jag får ihop mina 2500p.
Efter de ska jag försöka komma in på en makeup utbildning nån stan i sverige, hällst i Göteborg. Problemet är ju bara att dom kostar runt 50 000 kr (± 20 000 kr) och att man inte får något studie stöd heller.
Min tanke är att jobba som make up artist men jag skulle också vilja gå en foto utbildning.

Vad vill ni utbilda er till eller jobba med i framtiden?

Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback