mål 2011

Gjorde en ny kategori "Mål" för att peppa mig själ lite grann.
Här har ni mina mål 2011! :D
  • Spara pengar och köpa ett nytt kamerahus och nya objektiv
  • Utveckla mitt fotande - har lite planer i framtiden ;)
  • Få i ordning på min "trasiga" kropp med hjälp av sjukgymnasten och kanske operationerna som sista utväg.
  • Hitta ett givande och roligt jobb, helst i butik.
  • utveckla bloggen - kom med tips och idéer tack!
  • Spara lite mer pengar till make up utbildning
  • Försöka rida några gånger innan studenten

De var allt jag kom på just nu som låter som bra mål för mig, men jag kommer troligtvis att fylla på och ändra under tidens gång. Så håll utkik.
Vilka är era mål i år? kommentera gärna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback