5 februari

Yey, idag har jag varit ute och kört bil helt själv, och fy fan va det var skönt att inte ha nån bredvid sig som säger vad man ska göra. ^^ Jag var iväg och shoppade lite till mina små bitchar i bur, Mia fick en ny vatten grej som hon försökte bada i när jag satte in den XD knäpp fågel. Efter mini shoppingen åkte jag till mormors grav och tände ett ljus. Det är ju snart åtta år sen som hon lämnade mig. :'/

Om ca två timmar ska jag hem till en vän och små festa lite, men tyvärr kan inte jag eller Rasmus hänga med ut sen för vi är PANKA. De var fan inte skoj att betala räkningar igår, för jag blev skit fattig denna månaden. Men som tur är februari bara 28 dagar, så jag får pengar om ca 3 veckor igen.
Imon ska jag väl bara ta det lugnt hemma hos pojkvän och sen åka hem på kvällen.
Min älskade lilla Mia


Hej :D Vad gör du?

Till dig med häst: Anmäl dig till våran hot or not! Skicka din bild till: [email protected] :D

2011-02-06 | 19:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback