3 februari

Ännu en dag av trötthet, trotts att jag somnade i huffsad tid igår plus att jag sov på håltimman.
Aja, jag har ju bara två lektioner idag så det är bara att bita ihop.
Sen när jag kommer hem ska jag fixa Mias bur och mitt rum, som ser ut som en bomb. ;)

Inatt hade jag världens bästa dröm!
Jag drömmde att jag hade vunnit 100 miljoner och jag köpte inte en häst för pengarna!
För pengarna köpte jag ALL kamera utrustning jag ville ha, en lägenhet och en bil.
Sen betalade jag av alla pappas och mammas lån och morfars plus att jag satte in en peng till dom var på dreas konto. 
Sen satte jag in 1 miljon på ett konto till min lillebror som han ska ha när han flyttar hemmifrån.

Och sist men inte minst tog jag med mig några vänner och resten bort i en vecka eller två. :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback