2 februari

Igår tog jag mitt efterlängtade körkort :D En glad Becca, men det var fan den jobbigaste halv timmen i hela mitt liv att ha uppkörning :/ Helvete va nervös jag va!! Men nu är det äntligen över.

Just nu sitter jag i skolan och väntar på taxin, den ska komma om ca 15 minuter.
Och nu vill jag bara hem. jag tror tack vare att alla nerver har släppt i korppen så har jag börjat frysa som FAN.
Aja, men ska hjälpa pappa när jag kommer hem och handla lite mat och lite sånnt.
Imon är det sista dan i skolan för den här veckan sen är det BARA en vecka till, efter de är det LOV! Vill så gärna åka till syster några dar på lovet, få se hennes nya lägenhet i Jpg.
Men nu ska jag ut och röka. Puss :*



Jag är så stolt över dig! Det får vi fira nästa gång vi ses! Stor enorm kram Kicki

2011-02-02 | 17:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback