12 februari

Okej, just nu känner jag att jag vill skriva lite mer intressantare inlägg än "vad jag har gjort idag inlägg".
Men det får bli ett sånt idag igen. Tanken är att jag vill utveckla min blogg och ta ett steg framåt, men det får det bli sen när jag inte har 1000 saker i skolan och mår bättre i huvvet och kroppen.
Idag har jag varit på dop i Vänersborg, min pojkväns kusins son döptes.
Sen har jag bara tagit det lugnt då jag har skit ont i magen :/
Just nu har jag en del ångest över att ta studenten och sluta skolan då jag inte kommer ha samma koll på min favorit häst som jag har nu. För när det gäller Sveriges ridgymnasium så vet man aldrig vad som händer med skolans hästar. Oftast går dom sönder (blir svårt halta ect.) och avlivas utan att få ett försök i livet, för allt handlar om pengar har jag lärt mig nu efter snart 3 år.
Helst hade jag velat köpa loss honom så fort jag bara kan. Men i mitt fall klarar inte min kropp av ridning och att mocka, fixa hö påsar varje dag.
Men nu ska jag fixa min inför natten.
En liten bildbomb på min saknade fux!
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback