2011 i smink

Hudvård
Rengöring: The body shop´s "natriganics" foaming facial wash
Ansiktsvatten: Använder två stycken nu, Garnier "Nordic essentials" och Lorial "triple active comfort"
Peeling: -
Ansiktsmask: The body shop´s "blue corn 3 in 1"
Remover för ögonmakeup: The body shop´s "natriganics" foaming facial wash
Dagkräm: The body shop's "vitamin e, moisture cream" och Aco för känslig hy
Nattkräm: -
Ögonkräm: The body shop's "Vitamin E eye cream"
Solskydd: nivea för barn 30 och 50 
Body butter: -
Bodylotion: -
Skrubb: The body shop

Hårvård
Schampo: Clear scalp shampoo från Wella SP, min favvo men dyr!
Balsam: de som finns hemma
Inpackning: -
Leave-in treatment: -

Makeup
Primer, ansikte: kommer att införskaffas 2012, hört att MUS är bra.
Primer, ögon: MUS hightechlighters
Foundation flytande: MUS matt foundation
Foundation mineral: Har testat ID, men inte köpt de.
Concealer: MAC pro longwear
Löst puder: MUS Loose powder
Fast puder: Loreal true match
Rouge: MAC "harmony"
Highlighter: köpes under 2012
Bronzer: köpes under 2012
Mascara: svår, men den jag använder just nu är Isadoras big bold
Eyeliner: Cake eyeliner från MUS
Glittereyeliner: -
Kajalpenna: använder inte så mycket kajl, men de får bli MAC powerpoint eye pencil
Ögonbrynspenna: En jag har, men namnet är borta =)
Ögonbrynsgel: -
Ögonskugga, fast: Alla mina från MUS och MAC!
Ögonskugga, lös: MUS eyedusts Paragon och Powerful, gillar Antique Star från Mist som sjutton också!
Ögonskugga, kräm: -
Läppenna: köper under 2012
Läppstift: använder inte mycket, men ska testa MAC's 
Läppglans
Vårdande: lepsyl =)

Doft
Doft dag: Christina Aguilera
Doft kväll: Christina Aguilera

Naglar
Överlack: Isadoras .
Lack: Isadoras och depend



Tjena! Kom in på din blogg av en slump. Om du funderar på att köpa mineral foundation som kan jag rekomendera dig TiKEi istället. Jag använda i.d innan och huden blev riktigt kass. TiKEi är mycket billigare och man kan köpa små prover för 10 spänn om man vill testa fram färgen.



Ha´t gött!

2012-01-10 | 11:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback