Vad skulle du göra om ...

Du vann 75 miljoner kr?
Jag vet vad jag skulle ha gjort!
Denna tanken tänker jag på nån gång varje månad faktist. Då drömmer jag mig bort att jag hade X-antal miljoner.

Men vad hade jag gjort för pengarna?
  • Köpt alla kamerautrustning jag ville ha för ca 250 000 kr
  • Köpt allt smink och ansiktsvårds produkter jag vill ha.
  • Köpt mig och pappa varsin bil.
  • Betalat av alla skulder för mina föräldrar, morfar och syster.
  • Åkt på fotoresa till England, Skottland, Irland, Nya Zeland, Usa, Indonesien, Japan, Kina, Egypten o Australien
  • Sökt Make up utbildningen och Fotoutbildningen (ca 50 000 - 100 000 kr/utbildning)
  • Köpt loss "min" älskade fux av skolan.
  • Köpt en lägenhet eller hitta en att hyra
  • Startat eget företag.
  • Skänkt 5 miljoner till canserfonden för att mormor dog i canser.
Alla dessa punkterna blir ca 10 miljoner. Sen hade jag sparat dom sista 65 miljonerna.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback