5 april

Varning för tråkiga inlägg fram över!
För just nu är inte mitt liv så jätte roligt, de består mest av plugg, skola, plugg, sova och kanske några fotografier på helgerna när jag är ute med Sessan om det är fint väder.
Nästa vecka har jag två stora historia prov som jag måste lyckas att få VG - MVG på för att jag ska få de betyget sen när kursen är slut.
Sen är det Project och Företagande arbetet som ska vara klart i slutet på april, Mitt fotoproject arbete - klart i Juni, Samhälls arbeten, två st hemtentor i Företagsekonomi till i maj, Hovvårds prov och Hästkunskaps prov i maj,
Saker i estet som jag har missat och en filmanalys, skriva en stilanalys i svenska c + läsa ut en bok.
Welcome to my world





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback