Varning!



En vän till mig visade detta klippet för mig på youtube och förklarade varför hon inte vill komma upp till världseliten i dressyr. Med detta så ska hästarna få igång bakbenen bättre. Men man ska för i helvete inte behöva trycka in mulen i bogen för de. :@
De är detta domarna vill se resultatet av, och alla i eliten gör de bla Anky van grunsven som gör det helt öppet.
För att få de resultatet som domarna vill se. Jag vet inte ifa dom svenska ryttarna gör det, men de hoppas jag inte. Detta gör mig riktigt förbannad och ledsen, att ryttare på hög nivå gör såhär bara för att bli bäst. Och jag fattar inte varför FEI eller Svenska ridsportsförbundet gör nått eller har dom ingenaning att det förekommer i världen. 

Vad tycker ni?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback