7 september - sjuk

Tjoo alla ni som läser min blogg.
Just nu är jag jätte sjuk så det är däför jag inte har bloggat på några dar. Blev dålig i lördags sen dess har jag legat i sängen 20 timmar/dygn.
Idag var jag tvungen att pallra mig till körskolan för en info möte, som man är tvungen att göra innan allt med kör och teorilektioner börjar. De var inte kul att behöva åka ända till kungsbacka idag. Uch sänger jag bara, jag var redan slut när jag gick till bussen som gick in till stan. sen kan ni nog förstå resten av dan.

Detta är första dan på länge som jag orkar sitta framför datorn. Så jag tänkte vara snäll och lägga upp ett inlägg.
Idag har även min älskade bus kanin bott hos mig i 2 hela år. Fan va tiden går fort, de var inte länge sen hon var lika liten som en handflata.

Men nu pallar inte jag mer för idag, får se hur jag känner mig imon om det blir nått inlägg då.
Puss :*



Sessan 6 veckor gammal 7 september 2008



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback