4 september

Uch, nu var det ett tag sen jag skrev här.
Idag har jobbat i fiskhamnen, blev inhyrd av dom som höll i fiskhamnens dag. Vi har haft fullt upp från halv 11 -> 18.00. Blää! Börjar bli sjuk nu också. Har skit ont i halsen och hostar som bara den.
Men de är ju inte konstigt då alla i min klass är sjuka/förkyllda och Rasmus är heller inte bra.
Undra hur jag kommer klara skolan och allt nästa vecka? :/ vill inte veta typ.
Imon kommer jag bara att ta det jävligt lugnt, får se om jag ev åker ut till min kära pojkvän. Måste kolla upp om jag har läxor och skit också. De har jag säkert fått av vårat nya monster i företagsekonomin. Jag har haft två lektioner med henne och jag hatar henne redan.
Men nu pallar inte jag mer, ska gå och lägga mig i sängen och aldrig vakna mer.
Puss :*




Här kan ni läsa mer om fiskfestivalen i hamnen, http://gt.expressen.se/nyheter/1.2122504/30-000-firar-fiskhamnsfestivalen , http://www.fiskhamnsfestivalen.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback