21 september

Chipp å Haaaj!
Idag har jag varit hemma ifrån skolan, pluggade hemmifrån dvs.
För annars skulle jag har haft en lektion på förmiddan och slutat vid runt 11 och få sitta till halv 5 för att få vänta på taxin ifrån skolan. Så då var jag hemma.
Rasmus kom hem till mig vid 11 tiden på förmiddan så åkte vi ut till asperö med halv 1 båten. 
Vid halv två började jag att plugga företags ekonomi, har en hemtenta som ska lämnas in imon. (Y)

Och sen efter middan ska jag plugga körkorts teori. Fan vad jag har blivit duktig då! xD
Mitt mål i år är att få minst VG i mina favvo ämnen.
Historia, Samhällskunskap, Hovvård, Företags ekonomi B, Hästkunskap, Hopp/dressyr träningarna och Estetisk verksamhet. ^^ 

Men vi hörs sen, Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback