Fredag eftermiddag

Jag har fått några förfrågningar på att jag ska visa hur jag sminkar mig, gör vissa sminkningar. Och självklart kan jag göra det, just nu har jag ingen kamera som kan filma. Men så fort jag kan få låna pappas kamera så lovar jag att jag ska visa hur jag gör. ^^

Hade min första körlektion idag, det gick rätt bra. Fick köra en volvo v50 som inte är alls lik pappas bil som jag kör annars med. Volvon var mycket kännsligare och tog högre upp på pedalerna men den var ändå väldigt behaglig att köra i övrigt. så de känndes jätte konstigt idag att köra en helt annan typ av bil.
Det blir säkert bättre nästa gång. Jag fick två saker att öva mer på tills nästa gång.

Efter körlektionen åkte jag in till göteborg igen och köpte lunch på super sushi som jag tog med mig hem och åt. De var så jävla mycket folk inne i stan vid lunch tid.

Och nu sitter jag har och tar de lugnt ..
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback