Äntligen :')

Har jag fått reda på vad felet är på mina knän. Sju långa jävla år!
Och "min" nya läkare dum förklarade min läkare på vårdcentralen, HAHA!

Nu tänkte jag förklara så gott de går, felet är att knäskålen nästan hoppar urled när jag spänner lår muskeln och eftersom att jag inte har några bra muskler på innersidan låret ner mot knät som kan stabbilisera knäskålen så hoppar den som den själv vill och det är de som gör ont. Så nu skulle jag träffa en sjukgymnast i lite drygt 3 månader så jag kan träna upp alla muskler som behövs, om inte de hjälper så blir det operation i januari/februari.
Happy!
Efter besöket så gick jag och mamma på stan lite, och jag råkade glida in på make up store och fick köpt mig en ny fondation, borste och make up padds.

Men nu ska jag ut och köra bil med pappsen Puss :* 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback