31 oktober

I know, de var länge sen jag bloggade. Men jag har behövt ett litet uppehåll.
BTW, idag har jag köpt en ny vinter jacka det var sju år sen sist jag gjorde de, så de var änna dax innan vintern börjar på riktigt. Så jag och min bror fick varsin jacka av pappa och totalt blev det 6500 :- så mamma var inte jätte glad på pappa när vi kom hem och berättade de. HAHA! Varken jag eller min bror växer ju nått mer på längden så vi kan ju ha dom jackerna i många år.

Efter shoppingen i kungsbacka åkte vi och lämnade min bror, sen var det jag som satte mig bakom ratten och körde mot stan eller rättare sagt korsvägen i Göteborg. Den jobbigaste platsen att köra i hela göteborg.
Men det gick jätte mege bra. ^^ Pappa fick hjälpa mig med vilken fil jag ska ligga i och vad jag skulle hålla koll på osv, för att de är SKIT mycket att hålla koll på. Bussar och spårvagnar har förkörsrätt, massa övergångsställen som man ska lämna företräde.
Aja så nu har jag gjort de!

Imon är det fullt upp igen, 09.00 har jag sjukgymnasten sen hem snabbt, ducha och äta och sen ner till kungsbacka och ha körkorts teori. Är hemma igen vid 20.00! Jippi :D

Puss :*






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback