26 oktober

Puuuh! Håller på att städa och rensa hela mitt full knökade rum.
De finns en hel del att lägga på plats och saker som ska slängas. Men men, gör detta bara 1-2 gånger om året.
Funderar på att skaffa 2 hyller till, en till Mia och en till allt smink. De har änna blivit en del på den senaste tiden.

För övrigt har jag varit och tränat med min sjukgymnast, ätit sushi lunch på torget och fixat båda burarna. Och nu städar jag, men jag vill hinna gå ut med Sessan en stund också innan det blir mörkt sen vill jag övningköra med pappsen då jag inte har nån körlektion på körskolan denna veckan.
Så mycket att göra så lite tid. Ändå är jag sjukskriven och borde ha "jätte mycket tid", men icke sa nicke.

Men nu måste jag fortsätta, Puss :*



sv åh tack så jättemyckt !

2010-10-31 | 18:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback