17 oktober

Tjosan!
Denna helgen har jag varit super trött, ändå var jag på födelsedags fest igår. Men jag tog det jätte lugnt för att mina knän värkte som fan. De var ändå jätte kul och få träffa lite människor igen efter att ha varit hemma i två veckor så det var värt de trotts all smärta. :P

Imon ska jag hämta läkarintyget som min skola vill ha då dom inte tror på en alls, och så ska jag fixa Sessans bur, De är det jag har planerat.

I fredas var vi på mormors grav och sa grattis till henne på 67 års dagen, morfar hade varit där innan oss och satt ett ljus. Alla blommor var fortfarande fina. Så vi har sagt att vi väntar lite med att byta till höst/vinter blommor/växter tills senare i oktober eller i början av november.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback