15 oktober

Mormors födelsedag, hon skulle ha blivit 67 år idag men hon blev bara 59. :'( <3

God morgon kära läsare.
Om 25 minuter ska jag gå ner till båten (8.15) för jag ska ha min första körlektion idag ^^
Undra va han tänker att jag ska hitta på. Palla att köra på en parkering, när jag för tillfället håller på att öva på att köra mitt inne i stan i göteborg med pappa. Men men ..
Efter körlektionen ska jag till mormors grav för att hon skulle ha fyllt 67 år idag. Så jag, pappa och lillebror ska fixa graven inför vinten och tända ljus för henne. <3
Men annars blir det en lugn fredag, därför kan jag lägga ut bilder och visa er allt jag har glömmt att göra, tex sminkning, all shoppning osv. (Y)
Nä, men nu ska jag packa väskan och dra Puss :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback