14 oktober

God morgon alla ni som läser min blogg ^^
Idag är det klippning, köpa skor, hämta läkarintyg (senast imon), ringa sjukgymnast och åka hem till pojkvän som står på shemat.
Nu har jag bestämmt mig hur jag ska klippa mig, det blir tt klippa bort allt slitet och klippa de flikit MEN .. jag vet fortfarande inte ad jag ska göra med luggen. Haha! Men min frisör är jätte duktig på att komma på nått själv och hon älskar när jag ger henne fria händer.
Sen ska jag köpa dom skorna som jag la undan som ser ut som converse fast fodrade.
Men nu måste jag fixa mig om jag ska hinna allt.
Puss så länge :*


Goo morron!!



Kikar runt bland nya och trevliga bloggar och hamnade här! Allt bra denna morgon!?



Kram Luffi

2010-10-14 | 10:07:09

spännande med klippning! :D hoppas det blir bra

2010-10-14 | 10:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback