13 oktober

Tjing pling tingeling Becca här, vem där? ^^

Ett litet snabbt inlägg, ska snart åka med bussen in till stan för att träffa en till läkare ang. mina fuckade knän som inte fungerar. Och jag hoppas värkligen att dom kan hjälpa mig.
Idag fyller lilla Jessi 23 och imon fyller Martin 22 och i helgen ska vi fira dom, men jag får se ifa jag kan hänga med. Allt beror på hur mina knän mår och mamma :P

Efter läkarbesöket idag tänkte jag dra med mamma till torget så att hon kan vara med och titta på skorna som jag vill ha och behöver. Dom var inte jätte dyra heller 350:- -> 400:- tror jag det var. Dom ser ut som converse skor fast lite längre skafft och fodrade med lossas ull typ och dom är svarta så klart.

När jag ska fota mina kläder sen som jag köpte igår så inga komentarer att allt jag köpte är svart. För jag har en tanke på allt jag köper och de är att man slipper tänka på att de ska matcha med andra kläder jag har och då behöver man inte tänka på de när jag klär på mig. ^^ smart va? För nästan alla kläder jag har är svarta till iaf 80 - 90%.

Men nu måste kila, Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback