11 oktober

God morgon!
Eller aa, jag har varit vaken sen klockan 6 i morse, men gick upp 8.
Idag blir det att plugga lite körkorts teori för jag har lektion idag. Fordon. Fattar faktis inte allt i detta kapitlet. Detta kommer nog bli ett av dom lite jobbigare kapittlen i teorin som jag får plugga lite extra på..
Så senast halv 4 måste jag åka till kungsbacka.

Mina knän känns lite bätte och jag haltar inte på samma sätt längre ^^
Men jag mår fortfarande illa av smärtan i knäna. :/ De har jag gjort i en vecka nu. Så man har ju tröttnat lite.

Mamma och pappa är jätte snälla mot mig idag och ringer till alla ställen som jag skulle ha ringt idag, förutom till frissan då :P
För att alla dessa läkare och sjukvården i sig är så jävla tykna och taskiga i telefon när jag ringer och kräver att få mina mediciner eller tider för att få träffa en läkare och ett läkarintyg som jag måste ha till skolan.

Jag hatar sjukvården, den ända gången dom tar en på allvar är när du har gjort nått drastiskt. 

Men nu ska jag sminka mig och plugga. Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback