7 november

Nu är jag hemma igen, efter en helg hemma hos pojkvän.
Vi har haft de jätte mysigt. Igår gick vi en promenad och efter de så kollade vi på hocky :) Frölunda - brynäs och de bästa laget vann, FRÖLUNDAA SHALALALA!
Efter middan igår färgade Mikaela mitt hår, så nu är det svart igen ^^ love it!

Idag åkte jag hem och har städat lite och fixat sessans bur.
Kl 20.00 är det ridsport på svt24 - Värdlscuppen ifrån Verona, Italien! Hoppas de är många svenska med, framför allt Roffe och Malin.

Imon är det skola igen efter 5 veckors sjukskrivning :S Lite närvös faktis, plus att vi har rätt mycket nu innan nästa lov, och så har jag sista teorilektionen på körskolan.

Nu ska jag plugga lite, Puss :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback