11 november

Ja de märks att skolan har startat igen, bloggen hamnar åt sidan och jag hinner inte att skriva.
Idag har det varit ett helvete i skolan och jag tänker inte gå in närmare på de. Så just nu är inte humöret på topp.
Jag har även funderat en hel del på vad jag ska göra av mitt liv. Utbilda mig till, jobba med osv .. hur det ska bli med hästarna nu och senare i livet och vad jag vill med min ridning.

Imon har jag iaf två körlektioner som jag ser fram imot. För jag tycker det är kul att köra bil, men igentligen inte körskolans bilar för att dom är så jävla sega. Man måste trycka gasen i botten för att komma upp i 70 km/h. tråk bil!

Men nu ska jag plugga körkorts teori. Puss :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback