Tisdag kväll

Jag håller på med mitt svenska pm som ska lämnas in imon och redovisas. Men just nu är jag helt tom i skallen och jätte trött. Så jag ska nog göra klart de i skolan imon efter morgon stalltjänsten. HOPPAS JAG HINNER!

Eftersom dressyren gick så jävla bra idag känner jag värkligen inte för att släppa ifrån mig Dublin under somman. Så jag hoppas att jag kan komma överäns med skolan om nått bra sätt.
Tex. Han åker på sommar betet i varberg med dom andra skolhästarna i ca 5 veckor och sen får jag ta med mig honom hem, så JAG kan få sätta igång honom.
Eller om jag tar med mig honom hem under hela sommaren och har daglig kontakt med skolan om hur han mår och hur det går.
Imon blir det kavaletti och hopp övningar, och sen rida ut en sväng om de finns nån som kan hänga med mig.

Men nu ska jag sova för jag ska upp kl 5 imon bitti.
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback