måndag kväll

De gick jätte bra att rida ut idag. Men eftersom att de blåste så mycket så red vi först i manegen en stund. Dublin hade ingen fram åt bjudning för huvvetaget. Jag fick knappt frm honom i trav! Efter de så skrittade vi ut på ängarna. De var skit härligt att få komma ut med min lilla älskling. Han skötte sig perfekt, men jag hade gramn på ifa han skulle gjort nått dummt som att tex ställa sig. Men inte en tendens till nått dummt. Han tyckte de var skit skönt att få komma ut. STÅLT BECCA IDAG!
Detta innebar mycket morötter och pyssel som belöning. <3


Jag skulle även ha shoppat idag, men jag har världens jävla mens värk så de gick åt skogen med de. Men jag ska shoppa med mamma på onsdag, hoppas mamma är snäll och betalar lite ;P
Imon är det dressyr och hästkunskap på shemat, tror inte jag kommer vara med på dressyren om jag har så här ont i magen nu. + att han inte går frammåt i manegen, han ska ju gå med Månsson också så då vet inte jag om jag pallar sitta upp på honom efter de. (Förlåt om jag låter lite elack)
Ikväll är det svenska hollywood fruar på tv som inte få missas. HAHA!
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback