8 maj

Idag fyller lille bror 17 år :D Grattis till honom!
Idag har jag hjälpt pappa och hanlda mat, efter de åkte vi till torget för att hämta ut lite mediciner till mig och beställde tid hos optikern både för lincerna och för ett par nya glasögon. Köpte linsvätska också.
Just nu tar jag det lugnt har städat mitt rum och hallen, målat tå naglarna och vänster handen. HAHA! jag kan inte måla höger handen själv så mamma eller pappa ska hjälpa mig efter maten.
I kväll ska jag bara ta de jävligt lugnt för att jag har börjat må illa igen :(
Jag har haft lite ångest idag för att jag känner att jag inte hinner med allt i livet. Vi har massa prov i skolan, vill hinna träffa alla kompisar (dom jag har kvar). Tävla i hoppning, lära mig spela piano, gitarr och elbas. Gå foto och photoshop kurser, resa. Utbilda mig till massor av saker.
Ja listan kan göras ännu längre.
Har skrivit upp vad jag behöver i klädväg idag. :O
Jag behöver typ allt man kan ha på sig som;
BH
Trosor
Strumpbyxor
Linnen
Tjocktröjor
sockar
kjolar
klänningar
skor
Tunikor

Så jag funerar på att lägga en ny hjälm på hyllan för att köpa kläder ist som jag värkligen behöver.

Puss :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback